lessphp fatal error: failed to parse passed in variable @bodyBackground: lessphp fatal error: failed to parse passed in variable @bodyBackground: Szimtech P 04 R - P 05 R motortérzár

SzimTech P04R – P05R elektromechanikus motorháztető-zár alkalmazhatósága

Hívjon minket!  Akár hétvégén is!
+36 (30) 346-0444 Ajánlatkérés

Budapesten 12 szakszerviz, továbbá műhelyek Törökbálinton, Dunakeszin, Budaörsön és Budakeszin

Ára: 45.000 Ft helyett 35.000 Ft beépítve (váltózárral együtt szereltetve)


A SzimTech motortérzár alkalmazható minden olyan 12V-os, benzin, diesel, vagy gáz üzemű személy- vagy haszongépjárműnél, ahol a motorháztető zárjának ( függetlenül attól, hogy a gépjármű orr vagy far motoros) a nyitását húzó bowden biztosítja, függetlenül attól, hogy a bowdenszál merev vagy sodrott.

SzimTech P 04 R motortérzár

A SzimTech P 04 R típusú motortérzár azokba a gépjárművekbe szerelhető teljes biztonsággal, amelyeknél a gépjárművet indító akkumulátor a csomagtartóban, vagy az ülések alá van beépítve.

Azért fontos, hogy ne legyen az indító akkumulátor a motortérben, mert a Szimtech P04- es motortérzár abban az esetben teszi lehetővé a motortér nyitását ha 12 V rendelkezésére áll.

(Ellenben a P04 motortérzárral, ami a meghúzott bowdenoldalt szabadonfutó állapotba helyezi a P04 R motortérzár megakadályozza annak húzhatóságát! Főleg olyan gépjárműveknél alaklmazzuk a P04 R-es zárat, amelyeknél a motortér nyitó karnak a húzó útja nagyon hosszú. Tehát nagyon sokat kell húzni a beltérbnen lévő nyitókaron ahhoz, hogy felnyitódjon a motortér).

Amennyiben a motortérzár nem tudja megkapni a nyitás pillanatában a 12 V-ot, abban az esetben a motortér nyitása, erősebb roncsolás nélkül a gyári motortér nyitókarral nem lehetséges. Tehát a rendszer aktív.

Amennyiben ezekben a gépjárművekben (akkumulátor csomagtérben, ülés alatt) a P05 R-es zár lenne beszerelve, akkor a tolvajoknak nagyon könnyű dolguk lenne, mert csak az indítóakkumulátor saruját kellene levenniük (ami a helyzetükből adódóan könnyen hozzáférhető) és máris nyithatóvá válna a motortér.

Itt kiderült az is, hogy nem kell félni az akkumulátor lemerüléséből adódó motortér nyithatatlanságától.

A motortérzár vezérlése sokféleképpen megoldható.

Ami véleményem szerint nagyon fontos, hogy mindig külön körön legyen a motortér nyitó rendszer. Soha ne legyen kapcsolatban sem az autót indító kulccsal, sem a riasztórendszerrel. A magyarázat nagyon egyszerű. Ha a gyújtáskapcsolóra van kötve (tehát akkor válik a motortér nyithatóvá ha gyújtást adunk) akkor, bárki illetéktelen gyújtást ad a gépjárműre, a motortér is nyitható lesz. Egy tolvajnak ez pofon egyszerű.

A riasztóra való bekötés a legnagyobb baklövés. Szinte minden tolvaj rendelkezik, radiofrekvenciás jelkeresővel (dekódolóval). Amikor a gépjármű tulajdonos megnyomja a távvezérlőn a nyitó vagy záró gombot, abban a pillanatban a távvezérlő minimum 15 méteres körben szór egy radiofrekvenciás jelet (ami nyitja vagy zárja a gépjárművet), amit a tolvaj a lekeres és amint a tulajdonos elhagyta a gépjárművét ugyan azzal a jellel fogja kinyitni az autót.

Tehát a riasztóra való bekötés sem a legjobb megoldás. Csak a legegyszerűbb beszerelési forma.

Jelen esetben is az egyik legjobb megoldás a rejtett kapcsoló vagy esetlegesen transzponder chip bekötése. Az utóbbi megoldás plusz költségekkel jár!

SzimTech P 05 R motortérzár

A SzimTech P 05 R típusú motortérzár minden olyan gépjárműbe beszerelhető, ahol a gépjárművet indító akkumulátor a motortérben van elhelyezve. Szimtech P05 R-es motortérzár abban az esetben teszi lehetővé a motortér nyitását ha 12 V nem áll rendelkezésére.

(Ellenben a P05 motortérzárral, ami a meghúzott bowdenoldalt szabadonfutó állapotba helyezi a P05 R motortérzár megakadályozza annak húzhatóságát! Főleg olyan gépjárműveknél alaklmazzuk a P05 R-es zárat, amelyeknél a motortér nyitó karnak a húzó útja nagyon hosszú. Tehát nagyon sokat kell húzni a beltérbnen lévő nyitókaron ahhoz, hogy felnyitódjon a motortér).

Tehát ha az akkumulátor lemerül, abban az esetben a motortér automatikusan nyithatóvá válik.

Mi soha nem építjük be a P04 R-es motortérzárat olyan autóba, ahol az indító akkumulátor a motortérben van elhelyezve. Abban az esetben be kellene húzni egy vész eseti kábelt, amiről töltést lehet adni az indító akkumulátornak ha az lemerül. Viszont sajnos azt a vezetéket egy amatőr tolvaj is azonnal megtalálja és arról a vezetékről nyithatóvá teszi a motorteret. Szóval ha motortérben van az indító akkumulátor, akkor csak a P05-ös motortérzár javasolt!

Ezt a zárat is, mint a P04 R-est, be lehet kötni rejtett kapcsolóval vagy transzponder chip-pel.

Reméljük termékünkkel meg lesz elégedve és a gépjárműve ameddig csak ön akarja a saját tulajdonában marad!

Ide kattintva bővebb információt talál termékeinkről és árainkról.
Hívjon minket, segítünk!
+36 (30) 346-0444